Tim
Postanite dio BITINFO tima

Facebookov WhatsApp izjavio je da će uvesti poruke koje nestaju, što je potez koji pojačava njegov izazov suparničkom Snapchatu.

Usluga razmjene poruka koju globalno koristi više od dvije milijarde ljudi omogućiti će ljudima da odluče hoće li zadržati svoje poruke ili će ih postaviti da se same izbrišu nakon sedam dana.

“Danas WhatsApp poruke često zauvijek žive na našim telefonima. Iako je sjajno zadržati uspomene prijatelja i obitelji, većina onoga što šaljemo ne mora biti vječna”, navodi se na WhatsAppovom blogu.

“Naš je cilj učiniti da se razgovori na WhatsAppu osjećaju što bliže osobnijim, što znači da se ne bi trebali zauvijek zadržavati. Zbog toga smo uzbuđeni što smo uveli opciju upotrebe poruka koje nestaju na WhatsAppu.”

Facebook je prethodno predstavio sličnu opciju za svoju Messenger platformu, slijedeći Snapchat, koji je stekao jako sljedbeništvo među mladim korisnicima pametnih telefona.

WhatsApp je odabrao sedmodnevni period “jer mislimo da nudi mir, jer razgovori nisu trajni, a da ostanu praktični, tako da ne zaboravite o čemu ste razgovarali”, navodi se u blogu.

“Popis za kupnju ili adresa trgovine koju ste dobili prije nekoliko dana bit će tamo dok vam zatreba, a zatim će nestati.”

Ovaj potez dolazi s Facebookovom osnovnom društvenom mrežom koja gubi tlo pod mlađom publikom od rivala poput Snapchata i TikToka, čak i dok Instagram u vlasništvu Facebooka nastavlja rasti u toj demografskoj grupi izrada web stranica.

Piper Jaffayovo istraživanje američkih tinejdžera prošlog mjeseca pokazalo je da je Snapchat njihova omiljena platforma za društvene medije, a da je TikTok prestigao Instagram za drugo mjesto.

TechExplore

Podijeli
hrHR