seo optimizacija

Google želi postati vaš digitalni katalog za kupnju putem oglasa koji se mogu prodavati.

Tvrtka je u utorak priopćila kako testira novi format na malom postotku prometa s odabranim trgovcima. Trgovci mogu istaknuti više proizvoda dostupnih za prodaju unutar sponzoriranog oglasa među rezultatima usluge Google Slike.

Google testira ovaj pristup na širokim upitima koji se pojavljuju na pretraživanjima kao što su “ideje u kućnom uredu”, “dizajn za kupaonske pločice” i “apstraktna umjetnost”. Pristup je sličan strategijama koje se koriste na Instagramu i Pinterestu kako bi se potaknulo više kupovanja kao odgovor na rezultate pretraživanja.

Potrošači će vidjeti određenu ikonu cijene na određenim oglasima. Na zaslonu se prikazuju pojedinosti kao što su cijena, marka i druge informacije. Potrošači mogu dodirnuti oznaku cijene kako bi provjerili web-stranice i izravno obavili narudžbu.

izrada web shopa

Nova značajka kupovine stigla je gotovo godinu dana nakon što je Google uveo Shopping Actions, koji je rezultate pretraživanja povezivao s maloprodajnim partnerima. Značajka slika za kupovinu je Googleov najnoviji napor da oglašivačima pruži više pogodnosti od oglasa iz prodajnih mjesta.

Kupcima nudi bogatiji i inspirativniji vizualni doživljaj, tvrdi Surojit Chatterjee, Googleov potpredsjednik za upravljanje proizvodima i kupovinu.

Uvođenje oglasa koji se mogu kupiti u trgovinama imat će snažan utjecaj na ukupnu konkurenciju u e-trgovini, rekla je Ruba Aramouny, strateški direktor tvrtke Solid Marketing. Trenutno društveni mediji i Google služe kao platforme za otkrivanje. U sljedećih nekoliko godina, otkriće, odabir i kupnja proizvoda će se dogoditi na istoj platformi. Iako to znači da će trgovci imati manje kontrole nad kupovnim iskustvom kupaca, moraju se prilagoditi toj promjeni”, izjavila je za E- Commerce Times.

TechNewsWorld
error
//bitinfo.ba/wp-content/uploads/2018/10/footer-logo.png
hrHR
en_USEN hrHR