
Svi novi modeli električnih automobila koji se prodaju u Europskoj uniji sada moraju napraviti umjetnu buku pod određenim uvjetima. Akustični sustavi upozorenja na vozila (zvani AVAS) morat će se ugraditi u nove modele hibridnih i električnih automobila od danas pa na sve postojeće modele do srpnja 2021. Sa instaliranim AVAS-om, vozila će trebati praviti zvuk dok putuju brzinom ispod 20 km/h ili za vrijeme vožnje unatrag.
Zbog nepostojanja motora s unutarnjim izgaranjem, električna vozila mogu biti mnogo tiša od njihovih dvojnika s pogonom na fosilna goriva. Međutim, web hosting, ovaj nedostatak buke može značiti da oni predstavljaju opasnost za druge sudionike u prometu, osobito za slijepe ili slabovidne osobe. U pisanom podnesku britanskom parlamentu od studenog 2017. godine, psi vodiči ukazali su na istraživanje koje kaže da električna i hibridna vozila imaju 40 posto veću vjerojatnost da će biti uključena u nesreću koja uzrokuje ozljede pješaka.
Različiti proizvođači moći će točno odlučiti kako će zvučati njihov AVAS, ali zakonodavstvo EU-a kaže da bi zvuk trebao biti sličan (a ne glasniji) od tradicionalnog motora s unutarnjim izgaranjem. To bi također trebalo dati pješacima predodžbu o tome što vozilo radi, na primjer, usklađivanjem s brzinom vozila. Jaguar je već otkrio kako će izgledati I-Pace, a Nissan je 2017. godine najavio konceptno vozilo koje “pjeva” web dizajn dok vozi.
EU nije jedini regulator koji uvodi pravila o umjetnim zvukovima u električnim vozilima. U SAD-u će Nacionalna uprava za sigurnost prometa na autocestama zahtijevati da sva hibridna i električna vozila proizvode umjetne zvukove do rujna 2020., iako će morati emitirati zvukove do nešto veće brzine od 30 kilometara na sat.
The Verge