web design

U pokušaju obuzdavanja zloglasnih korisnika od zlouporabe gumba “Ne sviđa mi se” kako bi naštetili sadržaju i kanalima na usluzi YouTube, platforma za dijeljenje videozapisa u vlasništvu Googlea traži povratne informacije autora o idejama za rješavanje tog problema.

Objašnjavajući strategiju “lagano raspravljanje”, Tom Leung, direktor za upravljanje projektima na YouTubeu, u nedavnom broju korporativnih serija YouTubea za kreatore, Creator Insider, riješio je problem “dislike mafije”.

Tzv. “dislike mafija” su ljudi koji, ako su uznemireni određenim tvorcem ili videom, odluče izvršiti organizirani napad na kojem glasaju ili negativno ocjenjuju sadržaj. Planovi kojima se trenutno pristupa na usluzi YouTube obuhvaćaju prijedloge kreatorima da se uključe u program “Ne želim ocjene” koji bi skrio “Sviđa mi se” i “Ne sviđa mi se” brojeve, prikazujući obrazac s potvrdnim okvirom koji navodi razloge zbog kojih se videozapis ne sviđa i posljednji je u potpunosti ukloniti značajku “Ne sviđa mi se”, rekao je Leung.

Budući da je statistika videozapisa važna kreatorima, opcija “Ne želim ocjene” i uklanjanje značajke “Ne sviđa mi se” izgledaju nepravedno i nedemokratski za tim usluge YouTube.

Leung je naglasio da je tim za razvoj proizvoda na usluzi YouTube svjestan činjenice da nisu svi nepošteni od ove određene skupine ljudi jer su neki od njih autentični tamo gdje korisnici klikaju na gumb nepoželjnosti zbog nedostatka informacija ili drugih legitimnih razloga.

Kreatori koji su gledali Leungov videozapis sugerirali su da bi ljudi koji žele videozapis označiti sa “Ne sviđa mi se” moraju pregledati dio njega prije nego što opcija postane vidljiva kao gumb.

YouTube ne pravi nikakve promjene odmah, ali čim proizvodni tim odluči što učiniti, ažuriranja će se podijeliti sa zajednicom, spomenuo je Leung.

ET tech

//bitinfo.ba/wp-content/uploads/2018/10/footer-logo.png
hrHR
en_USEN hrHR