Appleov plan transformacije svijeta kreditnih kartica na sliku Apple kartice izgleda da je napredovao više nego što je itko mogao pomisliti, zahvaljujući tajnom projektu s Mastercardom.
Novost je da su Apple, Goldman Sachs i Mastercard potajno surađivali kako bi slične tehnologije bile dostupne drugim izdavateljima kartica. Izvori tvrde da je projekt u tijeku već 18 mjeseci i da će banke moći koristiti Mastercardov sustav kako bi ponudile digitalne kartice.
Upravljani pomoću aplikacija, oni će biti nadopunjeni fizičkim verzijama, kao što je Apple Card, koje izostavljaju CVC i PAN brojeve i ne nose podatke o korisniku. To ne znači da će svaka banka uvesti takve kartice, ali oni koji se odluče za to, početi će raditi za šest mjeseci, tvrdi se u izvješću.
Da će svaki izdavatelj kartica na kraju ponuditi ovakve digitalne kartice nikada nije bio u velikoj sumnji. Uspjeh tih stvari od digitalnih web dizajn fintech izazivača poput Revoluta čini takve poteze neizbježnim.
Odluka Mastercarda da razvije digitalne tehnologije kako bi izdavateljima kartica omogućio uvođenje kreditnih kartica sličnih Apple Pay-u znači da će se fokus izdavatelja kartica također promijeniti.
Ne radi se samo o nagradnim shemama i dizajnu kartica, integraciji aplikacija, privlačnim alatima i korisnim dodatnim uslugama, već će svi oni vidjeti brzu evoluciju jer izdavatelji kartica, uključujući Apple, nastoje razviti jedinstvene prodajne prijedloge kako bi iskušali ciljna tržišta.
U tom kontekstu, Appleove vještine razvoja softvera, strastvena baza korisnika i veličina tržišta predstavljaju značajnu prednost.
ComputerWorld