Instagram, društvena mrežama u vlasništvu Facebooka, priopćila je da predstavlja novi alat koji će korisnicima omogućiti da uživo prenose videozapise s više ljudi.
Nazvana Live Rooms, značajka omogućuje korisnicima da emitiraju video uživo na Instagramu s do tri druge osobe. Prije su korisnici Instagrama mogli uživo emitirati samo s jednom osobom.
Video uživo koristio se tijekom pandemije koronavirusa za strujanje rutina vježbanja, koncerata i drugih okupljanja, pa ne čudi da se društvene mreže udvostručuju na ovom području. Uzimajući aplikacije za video konferencije poput Zooma, web dizajn, Facebook Messenger također je prošle godine objavio proizvod pod nazivom Rooms.
Da bi pokrenuli Live Room, korisnici prijeđu prstom ulijevo i odabiru opciju Live camera. Nakon dodavanja naslova dodirnu ikonu Sobe da bi goste dodali u prijenos uživo. Korisnici Instagrama mogu zatražiti da prenose uživo s drugom osobom. Korisnik koji je host mrežnog prostora također može tražiti gosta kojeg će dodati u svoj video uživo.
Društvene mreže također traže nove načine kako omogućiti autorima da zarade više novca od svojih obožavatelja. Na primjer, gledatelji Instagrama uživo mogu voditeljima kupiti “značke”, omogućavajući im da zarade savjete za svoje emisije. Kreatori također mogu prodavati proizvode putem Instagram-ove značajke kupovine tijekom prijenosa uživo ili organizirati prikupljanje sredstava uživo.
Instagram je rekao da su Sobe uživo počele biti globalno objavljene u ponedjeljak i bit će dostupne svima nakon tjedan dana.
cnet