Google je najavio svoju veliku nadogradnju na svojoj tražilici, što bi trebalo značiti da postaje bolji u razumijevanju vaših upita u kontekstu – umjesto samo podudaranja ključnih riječi, zapravo će shvatiti što pokušavate reći.
Zahvaljujući novom procesu strojnog učenja, Google kaže da nećete morati iskušavati i pretraživati ključne riječi da biste prvo isprobali prave rezultate. Umjesto toga, možete biti prirodniji i razgovorljiviji.
“Osobito za dulje, razgovornije upite ili pretraživanja gdje su prijedlozi poput za i koji kako bi imali veće značenje, pretraživanje će moći razumjeti kontekst riječi u vašem upitu”, izjavio je Googleov Pandu Nayak.
“Bez obzira na to što tražite ili koji jezik govorite, nadamo se da ćete moći pustiti neke svoje ključne riječi i pretražiti na način koji vam se čini prirodnim”, dodaje Nayak.
Prethodno u pretrazi upita “2019 brazilac koji putuje u SAD potrebna viza” Google bi zanemario “koji” jer je to uobičajeno i vratio bi rezultate američkim građanima koji idu u Brazil. Sada prepoznaje web design “koji” i da se upit odnosi na putnike koji idu iz Brazila u SAD.
Ova poboljšanja su dovoljno značajna da Google ovo naziva najvažnijom nadogradnjom pretraživanja u pet godina. Za početak, nova se tehnologija primjenjuje samo na pretraživanja na američkom engleskom, ali s vremenom će se proširiti i na više jezika online marketing.
Da biste detaljnije pogledali inovacije neuronske mreže koje podupiru ovo poboljšanje – konkretno model treninga pod nazivom Bidirectional Encoder Representation from Transformersa ili BERT – pogledajte novosti na Googleovom blogu.
techradar.