Tim
Become a BITINFO team member
web hosting

Google je najavio svoju veliku nadogradnju na svojoj tražilici, što bi trebalo značiti da postaje bolji u razumijevanju vaših upita u kontekstu – umjesto samo podudaranja ključnih riječi, zapravo će shvatiti što pokušavate reći.

Zahvaljujući novom procesu strojnog učenja, Google kaže da nećete morati iskušavati i pretraživati ​​ključne riječi da biste prvo isprobali prave rezultate. Umjesto toga, možete biti prirodniji i razgovorljiviji.

“Osobito za dulje, razgovornije upite ili pretraživanja gdje su prijedlozi poput za i koji kako bi imali veće značenje, pretraživanje će moći razumjeti kontekst riječi u vašem upitu”, izjavio je Googleov Pandu Nayak.

“Bez obzira na to što tražite ili koji jezik govorite, nadamo se da ćete moći pustiti neke svoje ključne riječi i pretražiti na način koji vam se čini prirodnim”, dodaje Nayak.

Prethodno u pretrazi upita “2019 brazilac koji putuje u SAD potrebna viza” Google bi zanemario “koji” jer je to uobičajeno i vratio bi rezultate američkim građanima koji idu u Brazil. Sada prepoznaje web design “koji” i da se upit odnosi na putnike koji idu iz Brazila u SAD.

Ova poboljšanja su dovoljno značajna da Google ovo naziva najvažnijom nadogradnjom pretraživanja u pet godina. Za početak, nova se tehnologija primjenjuje samo na pretraživanja na američkom engleskom, ali s vremenom će se proširiti i na više jezika online marketing.

Da biste detaljnije pogledali inovacije neuronske mreže koje podupiru ovo poboljšanje – konkretno model treninga pod nazivom Bidirectional Encoder Representation from Transformersa ili BERT – pogledajte novosti na Googleovom blogu.

techradar.

Podijeli

BITINFO d.o.o.

Kralja Tomislava 159, 88260 Čitluk, BiH
Tel: +387 36 656 539
Mob: +387 63 463 386
Email: [email protected]

Bitinfo web dizajn

Id.Br.: 4227688750007
PDV broj: 227688750007
Broj računa: 3381202247557718
IBAN: BA393381204847560753
SWIFT: UNCRBA22
Bitinfo
en_USEN