outsourcing

U svijetu prepunom manipuliranih fotografija, dubokih lažnjaka, pa čak i potpuno lažnih ljudskih lica, Adobe kaže da radi na alatu umjetne inteligencije kako bi uočio lažne slike. Navodeći “etičke implikacije” Photoshopa, Adobe se udružio s istraživačima sa Sveučilišta u Berkeleyju kako bi radili na tom pitanju. Značajka Photoshopa Face Aware Liquify koristi se za promjenu izraza lica ljudi.

“Lažni sadržaj je ozbiljno i sve aktualnije pitanje”, Adobe je izjavio na blogu objavljenom u petak, dodajući kako će koristiti AI za povećanje povjerenja u digitalne medije. Istraživači tvrtke Adobe i sveučilišta Berkeley razvili su način otkrivanja i uklanjanja uređivanja slika.

Njihov je alat uspio uočiti izmijenjene lica u 99% slučajeva, u usporedbi s ljudskim okom, koje je promjene otkrilo u 53% slučajeva, navodi Adobe. Alat je također uspio vratiti slike u izvorno stanje. Međutim, alat je još uvijek u ranoj fazi.

“Ideja o čarobnom univerzalnom gumbu” poništiti “za vraćanje uređivanja slika još je daleko od stvarnosti”, rekao je istraživač tvrtke Adobe Richard Zhang. “Ali živimo u svijetu u kojem je sve teže povjerenje digitalnim informacijama koje konzumiramo, te se radujem daljnjem istraživanju ovog područja.”

CNET
error
//bitinfo.ba/wp-content/uploads/2018/10/footer-logo.png
hrHR
en_USEN hrHR